Sivistysvantaa

Service Desk

Service Desk palvelee Vantaan kaupungin ja sen liikelaitosten henkilökuntaa erilaisissa tietotekniikan tukitarpeissa. Service Desk toimii keskitettynä tukipisteenä tietokoneisiin, mobiililaitteisiin, tulostimiin, ohjelmistoihin ja tietoliikenteeseen liittyvissä ongelmissa ja kysymyksissä. Tukitarpeet, joita ei Service Deskissä ratkaista, ohjataan edelleen ratkaistaviksi tarvittaville asiantuntijatiimeille tai yhteistyökumppaneille. Service Desk seuraa myös keskitetysti palvelupyyntöjen etenemistä. Kaikki palvelupyynnöt kirjataan ja ratkaisemisesta tiedotetaan pyynnön tehneelle asiakkaalle sähköpostitse. Parhaiten saat asiasi käsittelyyn soittamalla Service Deskiin.

Kun asioit Service Deskin kanssa, huomioi että

• Tietohallinto tai Service Desk ei koskaan kysy henkilökohtaisia käyttäjätunnuksia työasemalle tehtäviä toimenpiteitä varten. Tunnuksia ei saa koskaan luovuttaa toiselle osapuolelle.

• Mikäli henkilö soittaa ja ilmoittaa olevansa Service Deskistä, varmista puhelinnumeron avulla, että puhelu on aito. Service Deskin soittaessa vastaanottajalla näkyy numero 010 302 1923 tai +358 10 302 1923.

ISMO-itsepalveluportaali

ISMO on helppo ja käyttäjäystävällinen itsepalveluportaali, joka takaa virheettömämmän ja nopeamman palvelun. Voit tehdä ja seurata Service Deskiin tekemiäsi tukipyyntöjä reaaliajassa, kysyä neuvoa ja pyydä käyttöoikeuksia. Kommunikointi työpyyntöihin liittyen käy helposti portaalissa. ISMO on käytettävissä missä ja milloin vain – myös mobiilisti 24/7. ISMOa voit käyttää Chrome- tai IE9- ja uudemmilla selaimilla.

• ismo.vantaa.fi

• ISMOon pääset myös Avaimen etusivulta > Työntekijälle.

.vantaa-yleiset-sosiaalinenmedia-facebookshare iframe { float: right; }